اپسون اروپا لیبل مکس استیک را تایید می کند

این دومین تائیدیه شرکت اپسون است که پیوستن به تاییدیه مکس استیک در چاپگر TM-88IV Restick باعث شده است که مکس استیک تنها شرکت لیبل های بدون لاینر باشد که تاییدیه برای دو چاپگر دریافت می کند

محصولات مکس استیک MAXStick ، تامین کننده جهانی لیبل حرارتی مستقیم، لیبل بدون لاینر، و لیبل های چسبدار قابل برداشت اعلام می کند که توسط شرکت اپسون اروپا برای استفاده مکس استیک در چاپگر لیبل حرارتی(سازگار با بدون لاینر) TML90 Plus LFC مورد تایید است.این تاییدیه 74-gsm MAXStick Plus با برچسب الماس شکل در عرض رول 58 میلیمتر و 55-gsmn MAXStick2GO 4 با برچسب راه راه شکل در عرض رول 80 میلیمتر را پوشش می دهد.
چاپگر TM-L90 عرض های 40،58 و 80 میلیمتر را پشتیبانی می کند که ضایعات لیبل را حدود 30 درصد کاهش می دهد . این دومین تائیدیه شرکت اپسون است که پیوستن به تاییدیه مکس استیک در چاپگر TM-88IV Restick باعث شده است که مکس استیک تنها شرکت لیبل های بدون لاینر باشد که تاییدیه برای دو چاپگر دریافت می کند.
Jacob Kallergis، مدیر تولید شرکت اپسون اروپا می گوید: ما بسیار خوشنودیم که این دو محصول نوآورانه مکس استیک برای TM-K90 Plusدر ردیف مواد چاپی آزمایش شده قرار گرفته اند.” با استفاده از لیبل های آزمایش شده مصرف کننده گان می توانند از کیفیت فوق العاده ، مطمئن ، دوام و حفاظت از هدهای چاپگرهای خود اطمینان حاصل کنند وبه عنوان پاداش ،آنها از ویژگی های برجسته مکس استیک مانند دوستار محیط زیست بودن آن و کاهش ضایعات لیبل بهره مند می شوند. شرکت سالانه بیش از 12000 غلتک حکاکی شده آنیلوکس درکارخانه اصلی خود در پادربورن تولید می کند.

iranpack sanat bastebandi 175 Harga Jual Epson TM-L90 Printer Kasir

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .