پنج عدد از تجهیزات لیبلینگ

1-تصال OEE ساده‌تر است

با بهبود قیمت/منحنی عملکرد کنترل فن‌آوری، تجهیزات لیبلینگ بسیار آسان‌تر می‌توانند در داخل سیستم مجموعه داده OEE و نه به عنوان یک زنجیره خارج از سیستم آن قرار می‌گیرند. استاندارد PackML سبب توسعه و پیشروی آن می‌گردد.

2-طراحی برای بازه زمانی که تجهیزات موردنظر دراثر نقص فنى از فعالیت بازمانده است

سازندگان تجهیزات باید به کاهش تعداد تنظیمات مورد نیاز در زمان ایجاد تغییرات، تکرارپذیری و شروع یکنواخت اطمینان حاصل کنند. دو رول برچسب با اتصال خودکار به هم اجازه می‌دهند تا تغییر در یک رول بدون توقف تولید امکان‌پذیر باشد. ماشین‌آلات جدیدتر با قابلیت سرویس‌دهی بهتر طراحی شده‌اند و قادر به تعویض و جمع‌بندی و تعمیر آنلاین می‌باشند . این امر، امتیازی از جانب هیئت مدیره محسوب می‌گردد.

3-گسترش انعطاف‌پذیری لیبلینگ

موضوعات داغ مانند دوام، نظارت مورد نیاز بر برچسب و بازاریابی چند زبانه در حال فزونی می‌باشند. همچنین جهت مصارف بیرونی و درج مشخصات کالا بر روی کارتن و جعبه مقوایی استفاده از لیبل با ضخامت یکنواخت مرسوم شده است.

4-کدگذاری بر روی برچسب

حرکت به سوی کدهای GS1 یا بارکدهای دوبعدی این امکان را می‌دهد که بخش کوچکی از تجهیزات کدگذاری، قادر به کدگذاری مستقیم بر روی ماشین لیبل باشند.

5-ماشین آلات متعدد فن‌آوری

سازنده‌های ماشین‌آلات سعی در ساخت ماشینی دارند که انعطاف‌پذیر بوده و قابلیت تطبیق با تکنولوژی‌های متعدد را در یک ماشین مانند دای‌کات ،لیبلینگ، لیبل حساس فشار و.. در آینده داشته باشند.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .