به چالش‌ کشیدن ارزش‌افزوده بسته‌بندی از لحاظ‌ فنی

RPC Promens صنعتی واقع در Plenmeller ظروف سفارشی HDPE قالب‌ریزی شده دمشی را برای Carlube AdBlue® از Tetrosyl، بزرگترین تولید‌کننده وعرضه‌کننده محصولات مراقبت از خودرو در اروپا، تولید می‌نماید.
طرح ساخته‌شده توسط RPC، ظاهر بسته‌بندی 3.5 لیتری یک فرورفتگی خاص در قسمت پشتی دارد که قادر به انطباق لوله انعطاف‌پذیر بلند است که برای توزیع AdBlue® با ارائه دسترسی آسان به بسیاری از درپوش‌های پرکننده تعبیه‌شده در قسمت‌های مختلف ماشین استفاده می‌شود.
این الزامات چالشی-فنی با افزایش ظرفیت و فضای ظروف و در همان زمان هماهنگی مجدد لوله‌ها درون فضای داخلی است.
یکی دیگر از مزایای این راه‌حل این است که جلوی ظرف را برای برچسب‌زدن به‌طور‌کامل به‌منظور افزایش ارائه نام‌تجاری در قفسه تمیز و شفاف نگه می‌دارد. راحتی کاربر با دسته‌های بزرگ و انتهای پهن برای کنترل در ریختن مایع افزایش می‌یابد.
AdBlue® یک علامت تجاری برای راه‌حل اوره است که نیاز به افزودن موتورهای دیزلی با سیستم‌های SCR (کاهنده انتخابی کاتالیت‌ها) برای کاهش انتشار اکسید‌نیتروژن دارد. بسته‌بندی جدید 3.5 لیتری Carlube نتیجه مطالعه دقیق بازار مصرف‌کننده توسط Tetrosyl است ، که به این نتیجه رسیده‌اند که این اندازه مطلوب برای بازار top-up ، ترکیبی از مقدار مناسبی از مایع با یک ظرف دارای دسته قابل‌حمل است.
Shazad Shah، مدیر‌تولید Tetrosyl -Lubricants & Winter اظهار می‌دارد که:” بسته‌بندی جدید بسیار خوب در بازار ارائه‌شد”. “ما با کمک RPC از پروژه، خصوصاً در پاسخگویی به نیازهای ما احساس رضایت می‌‌کنیم.

 

rpc2017.007 Promens Carlube Adblue container back

rpc2017.007 Promens Carlube Adblue container with spout attached

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .