لیبلی به نام ایمن برای بسته بندی مواد

بنا به گزارش ها تعادل خوبی در طول عمر ظرف و مراقبت سریع؛ فیلم شفاف بر ظروف میچسبد؛ مقاومت عالی در برابر آب دارد. ثبات UV بسیار عالی برای استفاده در چمن / کیسه های باغ و دستمال مرطوب بچه دارد. قابلیت بالایی در تبدیل شدن به چسب کامل در کمتر از دو روز در دمای محیط را دارد.

به گزارش اشلند برچسب Purelam Safecure A320/B440 حلال لمینیت تضمین می کند که بسته بندی انعطاف پذیر است و خطر جذب آمینه ها در آن صفر است. چسب پلی اورتان آلیفاتیک بدون حلال است و گفته میشود ایمنی بسیار عالی برای اکثریت قریب به اتفاق مواد غذایی فراهم میکند. علاوه بر این، شرکت می گوید که به سرعت پاک میشود،دارای ثبات بالای UV است و هزینه های کلی بسته بندی با توجه به راندمان تولید را پایین می آورد. و با امکان جذب صفر درصدی آمینه ها هزینه زیاد برچسب ها را کاهش میدهد.

henkel adhesives News hp pic

henkel adhesives News hp pic

“همه در یکی ” این چسب نیاز به تغییر چسب طی تمام مراحل کاربردی فیلم شفاف را ازبین می برد که باعث بهبود راندمان تولید و کاهش هزینه های کلی تولید میشود. همچنین گفته میشود ماشینکاری عالی و پاکسازی آسانی را فراهم می کند.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .