بازدید مدیران صنعت کارتن از نمایشگاه Icorrugated

روز دوم نمایشگاه به نام روز ایران نام‌گذاری شده بود و مدیریت نمایشگاه به افتخار مهمانان ایرانی مراسم شامی در هتل مستقر در نمایشگاه برگزار کرد.

سایت سلولزی- نمایشگاه Icorrugated از تاریخ 9 تا 13 فروردین سال جاری در کشور چین و شهر شانگهای برگزار شد.
در این نمایشگاه توانمندی‌های شرکت‌های چینی و سایر کشورها در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات تولید و تبدیل ورق کارتن به نمایش گذاشته شده بود. با توجه به این که این نمایشگاه اولین سال برگزاری خود را تجربه می‌کرد، توانست در شکل حرفه‌ای ظاهر شود و با دیگر نمایشگاه‌هایی که قدمت چندین ساله دارند تفاوت جندانی نداشت.
ماشین‌آلات و تجهیزات به نمایش گذاشته در نمایشگاه فوق به شرح زیر بود:
خطوط تولید ورق کارتن، سینگل فیسر، رول‌های فلوت، کات‌آف، دایکات، ماشین‌آلات چاپ فلکسو، ماشین‌آلات چسب‌زنی، سیستم‌های بخار، سیستم‌های پنوماتیکی، سیستم‌های هیدرولیکی، فلت و وایر، ماشین‌آلات رول به رول، چاپ‌های دیجیتالی، ماشین‌آلات چاپ پایه‌آب، ماشین‌آلات لمینیت، جداکننده‌ها، سیستم‌های تغذیه خطوط، قطعات یدکی و مصرفی، سیستم‌های برقی، تجهیزات آزمایشگاهی و سیستم‌های چسب‌زنی.
روز دوم نمایشگاه به نام روز ایران نام‌گذاری شده بود و مدیریت نمایشگاه به افتخار مهمانان ایرانی مراسم شامی در هتل مستقر در نمایشگاه برگزار کرد.
در این مراسم ضمن تشکر از بازدیدکنندگان ایرانی به مهندس صمصامی (شرکت آماده تجارت) لوح تقدیر اهدا شد. همچنین برگزارکننده نمایشگاه هزینه اقامت و رفت و آمد به نمایشگاه را برای یک هفته در هتل پنج ستاره همه مهمانان ایرانی را تقبل کرده بود.
سازماندهی تور این نمایشگاه توسط سایت اطلاع رسانی صنایع سلولزی ایران (شریک نمایشگاهی Icorrugated در ایران) انجام شده بود.

iranpack sanat bastebandi 175 Taavoni Carton 2

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .