افزایش مقاومت و ثبات برای بطری‌های PET

این طرح بهینه تمام مناطقی را که بیشتر مستعد فشار ترک‌خوردگی به‌دلیل محدودیت‌های مکانیکی هستند تقویت‌می‌کند. این روش از شکستن بالقوه دیواره و بخش‌زیرین بطری PET جلوگیری به‌عمل می‌آورد که میتواند ناشی از فعل‌و‌انفعالات مایعات یا مواد‌شیمیایی در طی مرحله انتقال باشد.

این آخرین ترکیب استارلایت در قسمت بخش زیرین بطری به‌عنوان تضمین‌کننده عملکرد بهتر بطری‌های PET برای نوشیدنی‌های گازدار تولید‌شده و در شرایط کاملاً طبیعی توزیع شده‌است.
بخش ‌زیرین(Base) جدید StarLite Sidel گرمسیری منجر به افزایش راه‌حل‌های بطری خانواده‌ استارلایت اصلی توسعه‌یافته توسط کارشناسان بسته‌بندی Sidel است. آخرین ترکیب این حوزه برای ارائه یک راه‌حل انعطاف‌پذیر برای نوشیدنی‌های گازدار، در تمام اندازه‌های بسته‌بندی از 0.25 تا 3 لیتر طراحی‌شده‌است. به‌علاوه، آن را برای سطوح مختلف استاندارد گازدارکردن. به‌ویژه، برای بطری‌های نوشیدنی‌های گازدار تحت شرایط سخت طراحی ‌شده ‌است، به‌عنوان‌ مثال زمانی‌که در زنجیره‌تامین در دمای بسیار بالا و یا خصوصاً در محیط‌هایی که مرطوب هستند تولید و توزیع‌ می‌شوند، قابل اجرا می‌سازد. نتیجه نهایی یک بطری PET است که مقاومت بهتر در برابر فشار ناشی از ترک‌خوردگی و تاب‌خوردگی و همچنین ثبات بهتر در سراسر زنجیره عرضه از خود ارائه می‌دهد. این مورد همچنین از ضایعات مواد در طول تولید و ذخیره‌سازی جلوگیری می‌نماید درحالیکه یک تجربه عالی برای مصرف‌کننده ارائه می‌دهد (مهمتر این که) استانداردهای ایمنی درون نوشیدنی را به‌خطر نمی‌اندازد.
بهبود مقاومت و ثبات بطری، آزمایش‌شده توسط کارشناسان در خانه
طراحی بخش‌زیرین StarLite Sidel گرمسیری به منظور بهبود عملکرد در شرایط مقاومت است.
این طرح بهینه تمام مناطقی را که بیشتر مستعد فشار ترک‌خوردگی به‌دلیل محدودیت‌های مکانیکی هستند تقویت‌می‌کند. این روش از شکستن بالقوه دیواره و بخش‌زیرین بطری PET جلوگیری به‌عمل می‌آورد که میتواند ناشی از فعل‌و‌انفعالات مایعات یا مواد‌شیمیایی در طی مرحله انتقال باشد.
بخش ‌زیرین کار مورد ارزیابی قرار‌گرفته و تحت پروتکل‌های آزمون سخت که به‌صورت بین‌المللی شناخته‌شده‌اند واجد شرایط گردیده‌اند. این بطری‌ها به‌طور موفقیت‌آمیز آزمون تاب‌خوردگی بسیار سخت انجام‌شده درطول 72 ساعت در شرایطی با دمای زیر 38 درجه‌ سانتی‌گراد و 50 درصد رطوبت را کامل می‌کنند. این امر بخش ‌زیرین را بخوبی در برابر رول‌شدن زمانی که بطری در حرارت بالا تحت‌فشار باشد را مقاوم می‌سازد و نشان می‌دهد که کمتر احتمال انفجار در طول تولید و یا تغییر شکل در طول حمل ‌و‌ نقل وجود دارد. همچنین، کارشناسان بسته‌بندی Sidel از طریق هدایت انواع مختلف آزمایشات توسط شبیه‌سازی کامپیوتری، و ازطریق پیگیری توسط تست فیزیکی در دنیای واقعی، به مقاومت بهینه بطری دست می‌یابند. نتیجه آن آزمایش‌های طراحی گرمسیری STARLITE ، ثبات بهبودیافته بطری و همچنین مقاومت بیشتر نسبت به درجه‌حرارت شدید (سرما و گرما) می‌باشد. Vincent Le Guen، معاون رئیس، بسته‌بندی در Sidel می‌گوید:” بخش‌زیرین StarLite Sidel گرمسیری در‌حال‌حاضر در کشورهای خاور دور توسط مشتریان Sidel تولید‌می‌شود کسانیکه بخش‌زیرین آن را آزمایش نموده‌اند و نتایج عظیم عملکرد آن را از جمله پیشرفت‌های قابل‌توجهی در مقاومت نسبت به تنش ترک‌خوردگی به دست آورده‌اند.
ثبات بهبود‌یافته بطری از ‌طریق افزایش سطح ایستاده بخش‌زیرین به دست ‌آمده ‌است. تماس بیشتر با سطح بخش‌زیرین حمل‌و‌نقل آسان و انتقال ساده بطری، و راه‌حلی کارآمد حتی برای خطوط بالایی- خروجی را تضمین می‌کند. این امر مانع از سقوط بطری‌ها در هنگام عبور از ماشین‌های رابط در‌درون خط تولید بطری‌های PET می‌شود، و منجر به زمان تولید بیشتر می‌شود. همان طورکه Le Guen می‌افزاید:” بخش‌زیرین جدید StarLite Sidel گرمسیری تمامی مزایای بخش زیرین StarLite اصلی را دارد، و آنها را به تمام تولید‌کنندگان نوشابه‌های گازدار بسط می‌دهد. در‌حال‌حاضر، آنها می‌توانند بخش ‌زیرین بزرگ و پایدار را در طرح‌های ظروف خود ترکیب‌کنند، و تا حد‌ زیادی عملکرد بطری را در سراسر زنجیره‌عرضه بهبود بخشند.”

قالب‌های بخش‌زیرین برای تمام اشکال تولیدی
داشتن یک طرح تهویه افزوده، در قالب‌های بخش ‌زیرین StarLite Sidel ظرفیت خنک‌کنندگی بهینه‌ای را برای بهبود بیشتر عملکردهای بخش ‌زیرین بطری ارائه می‌دهد. این امر برای همه قالب‌های Sidel دردسترس است، آنها براحتی در خطوط تولید PET قابل‌اجرا بوده و حتی می‌توانند به قالب‌های نوشابه‌ گازدار موجود Sidel برای انطباق با طرح‌های بطری افزوده‌شوند. بخش‌ زیرین جدید می‌تواند در تمام خطوط مجهزشده با هرنسلی از دمنده‌های Sidel، به‌صورت مستقل (با یک دستگاه اضافه خنک‌کننده قالب‌های بخش‌ زیرین) و یا تنظیمات ترکیبی به‌کار‌گرفته‌شود. تغییر خط ‌تولید سریع بوده و در برخی موارد، تنها یک تنظیم ساده برای پر‌کردن سطوح مورد ‌نیاز است.

iranpack sanat bastebandi 174 Sidel_Picture_StarLite_Tropical_Bottle_Base iranpack sanat bastebandi 174 Sidel_Picture_StarLite_Tropical_Bottle_and_Moulds iranpack sanat bastebandi 174 Sidel_Picture_StarLite_Tropical_Bottle

بیشتر بخوانید . . .