تیوب‌های جدید برای آقایان

تنها با استفاده از مواد و تکنیک‌های با‌کیفیت‌، آنها در حال تلاش برای مدرنیزه‌کردن محصولات سنتی بوده و آنها را به استانداردی بالاتر از آن چه‌که مطلوب مردان موشکاف امروزی است رسانده‌اند.

با الهام از روش‌های آراستگی محصول، هاوکینز و Brimble یک نام‌ تجاری انگلیسی هستند که یک محصول پیچشی مدرن به ‌دنیای کلاسیک محصولات آرایشی آقایان ارائه داده‌اند. تنها با استفاده از مواد و تکنیک‌های با‌کیفیت‌، آنها در حال تلاش برای مدرنیزه‌کردن محصولات سنتی بوده و آنها را به استانداردی بالاتر از آن چه‌که مطلوب مردان موشکاف امروزی است رسانده‌اند.
ملزومات آرایشی در حوزه اخیر هاوکینز و Brimble شامل اسکراب پیش از اصلاح Elemi & Ginseng و پس از اصلاح Balm است، که هردوی آنها از بهترین مواد طبیعی برای ارائه راه حلی برای اصلاح تخصصی و راحت استفاده نموده‌اند. پلاستیک‌های M&H، بخشی از گروه شرکت‌های RPC، اینها را در تیوب‌های انعطاف‌پذیر قرمز و سفید با پوششی مات جذاب در آرایشگاه بسته‌بندی کرده‌است، نتیجه این طرح این است که واقعا نشان‌دهنده محصولی طبیعی با نام‌تجاری هاوکینز و Brimble است. Stephen Shortt، مدیرعامل برندهای Spark (صاحب هاوکینز و Brimble) اظهار می‌کند که:”با توجه به علاقه بزرگترین خرده‌فروشان در جهان ما در جستجوی یک فروش عظیم در سال 2017 هستیم، و ما به بسته‌بندی چشم‌نواز ارائه‌شده توسط M&H که به رشد تجارت ما کمک خواهد‌کرد اطمینان داریم”.

 

iranpack sanat bastebandi 174 rpc2017.033 M & H Hawkins and Brimble

بیشتر بخوانید . . .