شیرزاد کارآفرین برتر هفتمین جشنواره کارآفرینان و مدیران اشتغالزای کشور

هفتمین جشنواره تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزای کشور با معرفی مدیران برتر کشور در عرصه کارآفرینی از جمله هوشنگ چاوشی مدیر شرکت شیرزاد در مرکز همایشهای صداو سیما 19 اسفند برگزار شد.

iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 11

هفتمین جشنواره تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزای کشور با حضور رییس سازمان انرژی اتمی، معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و جمعی از مدیران و کار افرینان کشور در مرکز همایشهای صداو سیما 19 اسفند برگزار شد.

در این مراسم شرکت صنایع تولیدی شیرزاد که بیش از سه دهه در ماشین سازی بسته بندی سابقه دارد مورد تقدیر قرار گرفت.

در این راستا هوشنگ چاووشی به عنوان یکی از مدیران برتر کشور در زمینه اشتغالزایی لوح تقدیر خود را از دست دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی کشور دریافت کرد.

iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 01 iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 03

این جشنواره که از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، واحد‌های کارآفرین و اشتغالزای کشور توسط هیأت علمی دبیرخانه‌ی جشنواره و تعدادی از اساتید رشته‌ی کارآفرینی دانشگاه‌های کشور، بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به اشتغالزایی مستقیم واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 07 iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 06 iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 05

شرکت شیرزاد با ساخت و نصب بیش از شش هزار و دویست دستگاه ماشین آلات بسته بندی در داخل و خارج کشور صاحب رکورد می باشد.

عباس عراقچی، معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه در این مراسم با اشاره به تاثیر برجام در حوزه های مختلف کشور از برجام به عنوان عاملی برای رشد و بلوغ سیاسی کشور یاد کرد و گفت: اجرای برجام در توانست چهره ایران را در جهان تغییر دهد.
عضو تیم مذاکره کننده ایران با گروه 1+5 با بیان اینکه قبل از برجام ایران از طرف شورای امنیت به عنوان عاملی برای تهدید علیه صلح و امنیت جهان بود مطرح بود گفت: لغو تحریم ها برنامه هسته ای ایران را از ممنوعه به مشروع تبدیل کرد. وی با بیان اینکه در حال حاضر ایران به عنوان بازیگر خردمند در عرصه بین المللی است گفت: تغییر چهره ایران در جهان باعث شده که نه تنها از برقراری ارتباط با ایران منع نمی شوند بلکه حتی توصیه می شود که در برنامه هسته ای صلح آمیز با ایران نیز همکاری کنند.
همچنین در بخش دیگری از جشنواره از دکتر عراقچی، دکتر کمالوندی و خانواده محترم شهید علی‌محمدی به جهت تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدانشان در راستان لغو تحریم‌های ظالمانه علیه کشور تقدیر به عمل آمد.

iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 08iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 12 iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 09iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 10iranpack sanat bastebandi 175 shirzad 13

اطلاعات بیشتر از شرکت شیرزاد

سایت شرکت شیرزاد

بیشتر بخوانید . . .