پالت در شیب 30 درجه، بدون ریزش، با هود استرچ شیرزاد

دستگاه هود‌استرچ که بروزترین سیستم بسته‌بندی پالت در جهان می‌باشد قابلیت اتصال به خط را داراست و دیگر مزیت این دستگاه پوشش کامل محصول (سقف پالت و کناره‌ها) می‌باشد، البته لازم به ذکر است برای محصولات خاص که نیاز به عدم پوشش سقف و مقاومت بالای بسته‌بندی دارند نیز این ماشین پاسخگوی نیاز بازار خواهد بود.

در راستای سیاست‌گذاری شرکت شیرزاد، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و تولید ماشین‌آلات تمام اتوماتیک صنعت بسته‌بندی از جمله ماشین‌آلات زیر در زمره تولیiranpack sanat bastebandi 173 houd stretchدات این شرکت قرار دارند.
– دستگاه شرینک پک
(و در صورت نیاز به سرعت‌های بالا اورلپ تک‌لاین و دولاین)
– پالتایزر شیشه و آب معدنی
(بصورت شیشه تکی و بسته شرینک شده)
– بسته‌بندی پالت به سه روش صفحه‌گردان، دکل‌گردان و هوداسترچ پالت (شرینک سرد)
بسته‌بندی اورلپ
تولید دستگاه بسته بندی اورلپ در دو روش تک‌لاین (25 بسته در دقیقه) و در نوع دبل‌لاین (50 بسته در دقیقه) صورت می‌پذیردکه قابلیت استفاده از نایلون چاپدار هم در آن تعبیه شده است.
پالتایزر
در مرحله بعد دستگاه پالتایزر وظیفه چیدمان محصولات را روی پالت مشخص عهده‌دار است که این روش بسته به ظرفیت ورودی به دستگاه قابل تعریف است و لایه‌گذاری طبقات هم توسط دستگاه صورت می‌پذیرد.
هوداسترچ

image description

image description

مقاومت بالای بسته‌بندی به روش هود نسبت به روش‌های دیگر جهش بزرگی را در نوع بسته‌بندی ایجاد کرده است. بطوری که پس از بسته‌بندی محصول حتی در صورت خم کردن پالت تا 30 درجه بسته‌بندی شکل خود را از دست نمی‌دهد و مانع ریزش محصول می‌گردد.
چاپ لوگو روی نایلون از دیگر مزایای این روش می‌باشد بطوری که لوگو به رنگ دلخواه و به صورت واضح روی محصول خودنمایی می‌کند (به دلیل عدم استفاده از حرارت در فرایند بسته‌بندی)
عملکرد ظاهرا ساده این ماشین‌آلات با سیستم‌های کنترل قابل برنامه‌ریزی زیمنس (siemens plc) کنترل می‌شود به همین منوال این کیفیت درتمام اجزا استفاده شده در دستگاه به صورت جزء به جزء رعایت شده است.
شرکت شیرزاد مفتخر است که سی و پنجمین سالگرد تاسیس خود را در صنعت بسته‌بندی سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید . . .