Greenery رنگ سال 2017 پنتون

بیشتر مردم غوطه‌ور در زندگی مدرن هستند، بیشتر میل شدید ذاتی در غرق کردن خود در زیبایی فیزیکی و وحدت ذاتی جهان طبیعی دارند. این تغییر با گسترش Greenery درهمه جنبه‌های زندگی روزمره از طریق برنامه‌ریزی شهری، معماری، شیوه زندگی و طراحی جهانی انتخابی منعکس شده است.

iranpack sanat bastebandi 173 pantone15-0343 greenery

رنگ سال 2017 پنتون:
Greenery (سبزی گیاهان)
رنگ طراوت و تجدید‌قوا، نمادی برای آغازی نو

Greenery رنگ ‌ تازه و دلپذیر زرد متمایل به سبز است که تداعی‌کننده روز اول بهار هنگامی که سبزی طبیعت احیاشده،بازگردانده و تجدید شده می‌باشد. بیانگر شکوفایی شاخ و برگ و سرسبزی خارج از منزل بوده، ویژگی اصلی Greenery برای مصرف‌کنندگان تقویت نفس عمیق کشیدن و اکسیژن گرفتن و تجدید قوا کردن است.
Greenery طبیعت طبیعی است. بیشتر مردم غوطه‌ور در زندگی مدرن هستند، بیشتر میل شدید ذاتی در غرق کردن خود در زیبایی فیزیکی و وحدت ذاتی جهان طبیعی دارند. این تغییر با گسترش Greenery درهمه جنبه‌های زندگی روزمره از طریق برنامه‌ریزی شهری، معماری، شیوه زندگی و طراحی جهانی انتخابی منعکس شده است. ثبات در پیرامون خود، Greenery در حال‌حاضر در صدر اولویت‌ها بوده و این رنگ در همه جا و در سراسر جهان حضور دارد.
رنگ تایید‌کننده زندگی، Greenery مظهر پیگیری احساسات شخصی و نشاط است.

 

iranpack sanat bastebandi 173 150343

رنگ سال پنتون چیست؟

انتخاب رنگ نمادین؛ تصویر لحظه‌ای رنگ از آن چه که ما در حال وقوع در فرهنگ جهانی می‌بینیم است که به‌عنوان بیان‌کننده خلق و خوی و نگرش است.
Lee Eisemann، Greenery رنگ سال 2017 پنتون

 

تطابق رنگ GREENERY

طبیعت بی‌طرف، Greenery پنتون رنگ تطبیق‌‌پذیر فصلی که از ترکیب بسیاری از رنگ‌ها به‌وجود می‌آید. همان طور که در ده پالت روبرو نمایش داده شده است، Greenery با رنگ خنثی، روشن، رنگ‌های تیره‌تر، پاستل، متالیک و حتی حضور پایدار در رنگ 2016 پنتون رز کوارتز و آرامش‌بخش برابر است. پالت‌ها به راحتی از مد، زیبایی، برنامه های کاربردی طراحی گرافیک محصول می‌گذرند.
ظهور پیش از موعد greenery در سال 2017 اطمینان خاطری برای آرزوهای ما در محیط اجتماعی و سیاسی پر سر و صدا فراهم می‌آورد. ارضای رشد تمایلات ما به جوانی و احیای آن، greenery نماد اتصال مجدد ما با طبیعت و هدف بزرگی است که ما در جستجوی آن هستیم.

iranpack sanat bastebandi 173 pantone harmony

بیشتر بخوانید . . .