پرکن آرادپک برای هر میزان ویسکوزیته

بدون شک در خصوص ساخت ماشین‌آلات خطوط بسته‌بندی دارویی تا کنون رشد مناسبی نداشتیم که امیدوارم این شرکت با تحقیقات و تجربه چند ساله بتواند قدم‌های خوبی در جهت ساخت ماشین‌آلات با کیفیت بردارد.

آرادپک - بهارماشین

آرادپک – بهارماشین

علی علمیه، مدیرعامل ماشین‌سازی آراد‌پک به خبرنگار ماهنامه صنعت بسته‌بندی گفت: محصول جدیدی که ما در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران ارائه کردیم، جدیدترین دستگاه پرکن و دربندی است که در سیستم شوینده‌ها، پر‌کن‌ها با هر ویسکوزی برای مواد غذایی و دارویی با سرعت بالا کاربرد دارد. iranpack sanat bastebandi 173 aradpack 1
شرکت ما در حال طراحی و ساخت دستگاه‌های خط بسته‌بندی کامل جهت خطوط دارویی نیز هست که انشاالله در نمایشگاه‌های سال ۹۶ رو نمایی خواهد شد این دستگاه‌ها شامل پرکن و دربندی و اتیکت‌زن با استاندارد‌های دارویی خواهد بود که تقریبا در ایران اگر نگوییم اولین، بدون شک جز اولین‌ها خواهد بود. در همین مورد با چند شرکت معتبر دارویی وارد مذاکره شدیم که اولین دستگاه‌ها را نصب و راه‌اندازی خواهیم کرد.
ما در سال ۹۵ موفق به صادرات ماشین‌آلات به کشورهای اروپایی نیز شده‌ایم. برای اولین بار در ایران با شرکت همکار (بهار ماشین) با مدیریت مهندس ملکی ساخت مشترک بخشی از ماشین‌آلات را شروع کردیم که تجربه بسیار خوبی بود. این تجربه منجر به تولید ماشین‌آلات بسیار با کیفیت با قابلیت رقابت ماشین‌آلات اروپایی شد.
انجمن ماشین‌سازان صنایع غذایی محل بسیار خوبی برای همفکری در راستای ارتقاء صنعت بسته‌بندی ایران است که با درایت جناب مهندس نائلی به بار نشست، بسیار خوشبین هستم که این انجمن دستاوردهای بسیار مثبتی را خواهد داشت.

بیشتر بخوانید . . .