TNA از سیستم شستشوی بسته‌بندی VFFS و Sabalpack رونمایی کرد

Michael Green، مدیر کل گروه tna می‌گوید:” ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم که ادغام Sabalpack و شرکت tna با یکدیگر و همراه با راه‌اندازی tna arctic® 3 بوده است. ما شاهد فرصت‌های زیادی در بخش موادغذایی تازه و منجمد – به ویژه درجاییکه مردم درجستجوی مداوم موادغذایی هستند که آمیزه‌ای از راحتی، بهداشت و افراط بوده‌ایم. تولید‌کنندگان موادغذایی در این بخش، با این حال، نیاز به رعایت برخی از دقیقترین مقررات بهداشتی دارند، بنابراین طراحی ساده و بهداشتی تجهیزات بسیار مهم است.

تامین‌کننده تجهیزات بسته‌بندی و فرآوری موادغذایی Sabalpack را به دست آوردند و راه‌حل بسته‌بندی جدید برای بخش موادغذایی تازه و منجمد ارائه داده‌اند.
TNA راه‌اندازی سیستم پرکن و پلمپ عمودی (VFFS) با قابلیت‌های کامل شستشو اعلام نموده‌است. دارای ویژگی طراحی بهداشتی بوده، tna arctic® 3 قادر به عملکردی موثر و و قابل اعتماد در محیط‌های سرد و مرطوب بوده در حالیکه بالاترین سطح بهداشت و انعطاف‌پذیری را حفظ می‌کند. این اعلامیه زمانی بیرون آمد که شرکت، تولید Sabalpack توسط سازنده ایتالیایی با تکنولوژی VFFS تماماً از استیل ضدزنگ برای بخش موادغذایی تازه و منجمد به زودی در امسال را تایید نمود. tna arctic® 3 آخرین نسل از Sabalpack سرد در طیف سیستم‌های شستشوی کامل VFFS موجود بوده و نتیجه ترکیب تخصص مهندسین بسته‌بندی ایتالیایی و متخصصان موادغذایی تازه و منجمد ایتالیا می‌باشد.
Michael Green، مدیر کل گروه tna می‌گوید:” ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم که ادغام Sabalpack و شرکت tna با یکدیگر و همراه با راه‌اندازی tna arctic® 3 بوده است. ما شاهد فرصت‌های زیادی در بخش موادغذایی تازه و منجمد – به ویژه درجاییکه مردم درجستجوی مداوم موادغذایی هستند که آمیزه‌ای از راحتی، بهداشت و افراط بوده‌ایم. تولید‌کنندگان موادغذایی در این بخش، با این حال، نیاز به رعایت برخی از دقیقترین مقررات بهداشتی دارند، بنابراین طراحی ساده و بهداشتی تجهیزات بسیار مهم است. Sabalpack دارای سابقه‌ای طولانی در توسعه کلیه تجهیزات تولیدی از فولاد ضد زنگ است، که نمونه کارهای شرکت را بسیار مناسب برای عملکرد بالای فناوری VFFS می‌نماید”.
Green می‌افزاید:” مهندسان ما بدون وقفه در طول چند ماه گذشته برای ترکیب خلاقیت مهندسی Tna با Sabalpack دارای تخصصی طولانی در بخش موادغذایی تازه و منجمد کار کرده‌اند. نتیجه این امر سیستمی است که نه‌‌تنها سازگار با محیط‌های ناسازگار و الزامات بهداشتی دقیق در صنایع موادغذایی تازه و منجمد می‌باشد، بلکه همچنین مطابق با استانداردهای بالای tna از نظر انعطاف‌پذیری، سادگی و عملکرد، ازجمله ارتقای نرم‌افزار و سخت‌افزار است که عملکرد را تسهیل نموده و تجهیزات بازیافتی را با آن ادغام می‌نماید”.
مرکز توجه طراحی tna arctic® 3 جدید به سیستم‌های A2 (AISI 304) فولاد ضدزنگ، مقاوم در برابر خوردگی است که این اطمینان را میدهد که اجزای کلیدی مانند موتورها، پمپ‌های وکیوم و گیره‌های پلمپ کاملاً از هرگونه آلودگی یا نفوذ آب مصون هستند .بهعلاوه، یک تابلو برق مجزا و خارجی ساده، صفحه نمایش لمسی نوسانی که کمک به تسهیل عملکرد، تسهیل بهداشت و ساده کردن عملیات تمیزکاری می‌کند. با درجه‌بندی IP65 (NEMA 4x) ، tna arctic® 3 قادر به مقاومت در برابر روش‌های شستشوی فشرده است – توجه کلیدی به بخش موادغذایی تازه و منجمد، درجاییکه بهداشت دائمی برای تطابق با استانداردهای سختگیرانه بهداشت جهانی ضروری است.
هم قابلیت پایداری و هم قابلیت آب‌بندی در، tna arctic® 3 کارایی برتر در آب‌بندی و دقت در طیف گسترده‌ای از فیلم‌های بسته‌بندی، ازجمله فیلم‌های پلی‌پروپیلین و پلی‌اتیلن مانند LLDPE (پلی‌اتیلن خطی با دانسیته پایین) دارد. آن همچنین از گزینه‌های متعدد برای کیسه‌ها، شامل بالش، پاکت‌ها یا کیسه‌های ته‌مستطیلی، بسته‌های چندتایی پشتیبانی نموده، و به سازندگان برنامه‌ای کاملاً منعطف بر روی یک سیستم بسته‌بندی مجزا ارائه می‌دهد.
Green همچنین می‌افزاید که:” تقاضای جهانی برای موادغذایی تازه و نجمد هیچ نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد و انعطاف‌پذیری عامل کلیدی برای موفقیت تجاری در طولانی‌مدت خواهد بود. تولیدکنندگان امروزی موادغذایی نیازمند تجهیزاتی هستند که به آنها این اجازه را بدهد که به‌سرعت بتوانند تولید خود را تغییر دهند و آن را مطابق با خواسته‌های درحال تغییر بازار راه‌اندازی نمایند. ماموریت ما در TNA، همیشه تامین مشتریانمان با راه‌حل‌های از پیش فکر شده است که می‌تواند منافع بلند مدتی را ارائه دهد که tna arctic® 3 از این قاعده مستثنی نیست. علاوه‌براین مجموعه ما می‌تواند به صورت یکپارچه با طیف وسیع‌تری از راه‌حل‌های بسته‌بندی و فرآیندهای پیشرو صنعت پردازش ادغام گردد. حتی اگر وزن‌ها، نوارهای نقاله، تاریخ‌نگارها، ردیاب‌های فلزی یا برچسب‌‌زن‌ها چندگانه باشند، ما قادر به پشتیبانی از تولیدکنندگان موادغذایی تازه و منجمد با راه‌حل‌هایی کامل از یک منبه مجزا خواهیم بود”.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .