همکاری KBA و Flint Group بر جوهرهای متداول

خروجی به طور پایداری بالا وکیفیت چاپ قابل تکثیر و روند استانداردسازی آن در درجه جدیدی افزایش یافته است

مصرف‌کنندگان ماشین‌های چاپ راپیدا از جوهرهای تست شده بهره‌مند هستند. در 8 نوامبر KBA و گروه Flint توافقی استراتژیک را امضا کردند.این معامله به استفاده جهانی مرکب‌های متداول گروه Flint با ماشین‌های چاپ با عملکرد بالای KBA رپیدا اشاره دارد.مرکب‌های توصیه شده با کیفیت سیل KBA می‌تواند توسط شبکه تجاری فلینت فراهم شود.
KBA مرکب‌های مختلف فلینت Flint را برای کاربردهای متفاوت توصیه می‌کند،به عنوان مثال: برای چاپ مستقیم (Novavit F700 بر پایه روغن معدنی یا Novavit F950 بر پایه روغن گیاهی) اف 950 کامل، چاپ بسته‌بندی عمومی(Novavit F1000 وین بیو)، بسته‌بندی غذا(نواسنس پی 660 پرمیوم) و تعدادی از کاربردهای ویژه مانند لایه غیر قابل جذب یا برای کار سریع .
استفاده‌کنندگان راپیدا کسانی که مرکب‌های چاپ مشابه را از گروه Flint انتخاب می‌کنند از ثروت و تجربه سیستم‌های مرکب انحصاری KBA بهره‌مند می‌شوند. تمام جوهرها موضوع تست پایدار هستند و جایی که ضروری است تغییر دادن اختصاصی برای تسریع ماشین‌های چاپ راپیداست.خروجی به طور پایداری بالا وکیفیت چاپ قابل تکثیر و روند استانداردسازی آن در درجه جدیدی افزایش یافته است.
دریک وینکلر ، رئیس تکنولوژی چاپ ورقی در ک.ب.آ: ما نتایج فوق‌العاده و پایداری را در جوهرهای چاپ از گروه فلینت کسب کرده‌ایم. نه فقط در اتصال با رتبه مرکب رایج خود بلکه در آزمایش‌های پیشرفته دوره‌ای در حوزه بسته‌بندی، اقتصادی و کاربرد چاپ پیوسته یا چاپ لیبل.
وقتی یک محصول انتظارات بالای ما را برآورده کند، ما آن را به مشتری‌های خود در سراسر دنیا توصیه می‌کنیم.این استراتژی به طور طبیعی با همکاری شریک ما برای خدمت به مشتریان کاربرده می‌شود. مقاومت‌های مخصوصی برای کاهش مصرف جوهر مشخص شده است، درخشش رنگی بالا و کنتراست، آماده‌سازی ساده و روان، در دست گرفتن مناسب وچاپ قابل اعتماد جامدات.اگرچه همکاری در جهت گسترش و استانداردسازی سیستم‌های جدید مرکب و به طور طبیعی از مشتری‌ها در بخش بسته‌بندی غذا حمایت می‌کنند.
همچنین با شرکای استراتژیک دیگر، بخش ورقی KBA با گروه Flint در پایه جهانی کار می‌کند.این شامل استفاده از مرکب‌ها برای اجرای دمو در مرکز خریداران می‌شود، در طول آموزش در مرکز آموزش، در طراحی و سازمان‌های پیشرفته،در نمایشگاه‌های تجاری و جریانات فروش، و آزمایش ماشین‌های چاپ جدید برای کارخانه، همچنین مشمول مرکب‌های گروه Flint در شروع کیت‌های چاپ و گسترش تولید پایدار. به علاوه، متخصصان از دو طرف می‌توانند بفهمند چطور مقدار مشترک قالب آموزشی را تبادل کنند.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .