ترکیبی از هدیه و آزمایشی ایده‌آل

کلید موفقیت این تقویم‌ها در خلق بسته‌بندی‌هایی با کیفیت بالا و جذاب است که هم تصویری عالی از محتوای بسته منعکس نموده و هم به‌طور‌موثری از آن‌ها محافظت می‌نماید.

iranpack sanat bastebandi 172 Advent Calendar 2

رشد محبوبیت تقویم‌های کریسمس در بخش زیبایی از طریق افزایش عظیم فروش آنها در جعبه‌های محکم و خاص شرکت گروه‌های جعبه پلارد نشان داده شده‌است.
از تنها 300 واحد تولیدی برای یک مشتری در سال 2010، گروه جعبه‌های پلارد مستقر در لستر و شرکت خواهرش کلارک رابیکن در Coalville در این سال چیزی بیش از 22000 واحد برای چندین برند مختلف تولید خواهند کرد.
دیوید وارن، مدیر توسعه تجاری شرکت کلارک رابیکن توضیح می‌دهد که:” تقویم‌های کریسمس به‌طور سنتی با تهیه شکلات برای کودکان به منظور شمارش معکوس روزها تا کریسمس در ارتباط است، اما در سال‌های اخیر آنها یک فرمت ایده‌آلی را به اثبات رسانده‌اند که مصرف‌کنندگان را به‌راحتی قادر به آزمایش طیف وسیعی از محصولات زیبایی مختلف می‌نماید درحالی که در همان زمان یک تجربه منحصر ‌به ‌فرد از گرفتن هدیه در آنها ایجاد می‌شود”.

کلید موفقیت این تقویم‌ها در خلق بسته‌بندی‌هایی با کیفیت بالا و جذاب است که هم تصویری عالی از محتوای بسته منعکس نموده و هم به‌طور‌موثری از آن‌ها محافظت می‌نماید.
طراحی‌ها در طول سال‌ها از یک جعبه چاپی چهاررنگ ساده محکم با سطحی صاف و درب‌های ازپیش بریده‌شده، به ساختاری جاه‌طلبانه تکامل یافته‌اند همانند دو جعبه لولاشده به یکدیگر برای دستیابی به اندازه بزرگتر جعبه در هنگام گشودن آن، تلفیق گوناگون اندازه‌های مختلف و اشکالی میان تهی برای انطباق با بطری‌های گوناگون، تیوپ‌ها و عطرها در هر مجموعه.
افزایش فضا شامل ارائه لولاهای پنهانی بریده‌شده بر روی درب‌ها، روکش‌های مغناطیسی پنهانی و استفاده از روبان‌ها و کاغذهای خاصی در انتهای آن است، مانند پوشش زرق و برق سرتاسری و لمینیت براق، به منظور کمک به ایجاد تاثیر بیشتر آنها از روی قفسه‌ها و تمایز نام‌های تجاری است.

David Warren می‌گوید: “ما معتقدیم رشد تقاضا برای این گونه از بسته‌بندی‌ها ادامه خواهد داشت و درواقع ما اکنون علاقه دیگر بخش‌های بازار، ازجمله پشم و نوشیدنی را در این زمینه مشاهده می‌کنیم.
طراحان تخصصی و تیم تولیدی ما در محل قرار گرفته‌اند تا پاسخگوی تقاضای مشتریان باشند”. به‌علاوه با ایجاد این جعبه‌ها، پلارد می‌تواند خدماتی کامل با بسته‌بندی جداگانه هر محصول درون جعبه‌ها ارائه دهد و سپس آن را برای مشتریان ارسال نماید.

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .