برگزاری سمینار چاپ فلکسو روی کارتن

سمینار چاپ فلکسو روی کارتن در شرکت تعاونی انجمن کارتن برگزار شد.

شرکت تعاونی اعضای انجمن مدیران صنایع کارتن و ورق روز شنبه 22 آبان سمینار چاپ مستقیم فلکسو روی ورق کارتن را در محل این تعاونی برگزار کرد.

این سمینار آموزشی با استقبال اعضا روبرو شد و نزدیک به سی نفر از مدیران و مسئولان چاپ شرکتهای کارتن‌سازی در آن حضور داشتند.

iranpack-sanat-bastebandi-172-carton-printing-seminar-01 iranpack-sanat-bastebandi-172-carton-printing-seminar-04

رستمی مدرس سمینار چاپ کارتن که خود از دانش آموختگان رشته چاپ در دانشگاه جامع علمی کاربردی است بخش قابل توجهی از سمینار را به پاسخگویی به پرسش‌های حاضران اختصاص داد. بر خلاف انتظار پرسش‌های فنی زیادی در این سمینار مطرح شد که نشان از لزوم ادامه این برنامه آموزشی دارد.

طهماسبی مدیرعامل شرکت تعاونی انجمن کارتن که خود نیز در این سمینار حضور داشت در پایان برنامه از کمیت و کیفیت حضور اعضای تعاونی در سمینار اظهار خوشنودی کرد و تعدد و تنوع پرسشهای فنی حاضران را نشانه ضرورت برگزاری این سمینار آموزشی دانست.

iranpack-sanat-bastebandi-172-carton-printing-seminar-03 iranpack-sanat-bastebandi-172-carton-printing-seminar-02 iranpack-sanat-bastebandi-172-carton-printing-seminar-06 iranpack-sanat-bastebandi-172-carton-printing-seminar-08iranpack-sanat-bastebandi-172-carton-printing-seminar-05

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .