iranpack-sanat-bastebandi-navarra-is_strategy-

پاسخ هایدلبرگ به تقاضای بسته‌های سفارشی

مشتریان می‌توانند از میان انواع گوناگون غلات صبحانه از پیش مخلوط شده در فروشگاه یکی را انتخاب کنند. Lilly Wittrock سخنگوی MyMuesli می‌گوید:” ویژگی‌های فردی یک موضوع مهم برای ماست. در حال حاضر، ما یک سطح جدیدی از سفارشی‌سازی – در زمان واقعی را ارائه می‌دهیم. MyMuesli یکی از سیستم‌های چاپ ۴D Jetmaster هایدلبرگ را نصب کردند که به مشتریان اجازه چاپ تصاویر و پیام‌های شخصی‌شان را بر روی قوطی‌های غلات صبحانه می‌دهد. فرآیند چاپ دو دقیقه طول می‌کشد مادامیکه مشتریان صبر می‌کنند یا از خوردن یک قهوه یا غلات صبحانه لذت می‌برند.

زمانی که سه دانشجو Philipp Karis، Hubertus Bessau و Max Wittrock سایت MyMuesli.com، یک فروشگاه آنلاین برای غلات صبحانه با ویژگی فردی در سال ۲۰۰۷ را ایجاد کردند، آن پدیده به‌سرعت تبدیل به موضوع بحث شد. مشتریان می‌توانند هشتاد نوع ماده تشکیل‌دهنده را با هم ترکیب کرده و ۵۶۶ تریلیون غلات صبحانه گوناگون اعم از مخلوط جو با کشمش و نارگیل با توت‌های Goji را تولید نمود. بنیانگذاران این شیوه مواد تشکیل‌دهنده با کیفیت بالا را برای این امر اختصاص دادند، سفارشی‌سازی و ارائه خدمات سرآغاز رسیدن به موفقیت بود. پس از سازماندهی حضور آنلاین مطمئن در اروپا، شرکت شروع به گشایش فروشگاه‌هایی در آلمان، اتریش و سوئیس نمود. در حال حاضر، آنها برای اولین بار قوطی‌های سفارشی را در یکی از بهترین فروشگاه‌های هیدلبرگ آلمان ارائه می‌دهند.
مشتریان می‌توانند از میان انواع گوناگون غلات صبحانه از پیش مخلوط شده در فروشگاه یکی را انتخاب کنند. Lilly Wittrock سخنگوی MyMuesli می‌گوید:” ویژگی‌های فردی یک موضوع مهم برای ماست. در حال حاضر، ما یک سطح جدیدی از سفارشی‌سازی – در زمان واقعی را ارائه می‌دهیم. MyMuesli یکی از سیستم‌های چاپ ۴D Jetmaster هایدلبرگ را نصب کردند که به مشتریان اجازه چاپ تصاویر و پیام‌های شخصی‌شان را بر روی قوطی‌های غلات صبحانه می‌دهد. فرآیند چاپ دو دقیقه طول می‌کشد مادامیکه مشتریان صبر می‌کنند یا از خوردن یک قهوه یا غلات صبحانه لذت می‌برند.
هایدلبرگ چاپگری متناسب با نیازهای MyMuesli طراحی کرد و آن را در فروشگاه نصب نمودند. بنابر گفته شرکت، این اولین ماشین در نوع خود است که هایدلبرگ آن را مستقیماً در فروشگاه نصب کرده است. هایدلبرگ در بیانیه‌ای اعلام نموده که از ایده‌های خلاق که ارزشی را به مصرف‌کننده اضافه کند با فناوری‌های چاپ دیجیتال پشتیبانی می‌کند”.
چاپگر ۴D Jetmaster هایدلبرگ در فروشگاه در ابتدای دسامبر ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد و واکنش مشتریان تاکنون بسیار مثبت بوده است. Wittrock می‌گوید:” مشتریان زیادی از این که هدیه کریسمس کاملی پیدا کرده‌اند احساس خوشحالی می‌کنند”. مشتریان هزینه اضافی برای پیام‌ها و تصاویر شخصی‌شان پرداخت می‌کنند و MyMuesli مبلغ خاصی را در ازای هر کاربر علاوه بر نرخ اجاره به هایدلبرگ پرداخت می‌کند. این شرکت یک قوطی خاصی را برای نتیجه چاپ مطلوب بر رویش تولید نموده و این سرویس را در حال حاضر تنها در شهر هایدلبرگ ارائه می‌دهد. Wittrock می‌گوید اما به لحاظ نظری، طراحی جدید بسته‌بندی شخصی می‌تواند به فروشگاه‌های دیگر نیز منتقل شود.
هایدلبرگ دو سال پیش برای اولین بار به‌طور علنی روش چاپ ۴D را معرفی کرد. پیش از آن، تنها قادر بود که به صورت سیاه و سفید چاپ کند. درحالی که چاپ ۴D اغلب به‌صورت چاپ ۳D با موادی توصیف می‌شد که شکل خود را بعد از تحریک شدن توسط محرک ایجاد می‌کردند، هایدلبرگ از این واژه برای توصیف چاپ جوهرافشان دیجیتال بر روی سه بعد اجسام پشتیبانی‌شده توسط ربات‌های دقیق استفاده کرد. در ماه نوامبر، هایدلبرگ سیستمی برای چاپ چهار رنگ در مونیخ ارائه کرد. چاپگر Jetmaster می‌توانست بر روی صفحات مدور یا اجسام استوانه‌ای با قطری بین ۱۰ و ۳۰۰ میلی‌متر با رزولوشن ۳۶۰ dpi چاپ را انجام دهد.این سیستم نه تنها برای قوطی‌های غلات صبحانه بلکه برای کلاه ایمنی دوچرخه‌سواری، توپ‌های گلف و بطری‌های آب نیز مناسب است.

بیشتر بخوانید . . .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *