گروه طراحان مداد نقره

گروه طراحان مداد نقره در سال 1379 کار خود را آغاز نمود. در ابتدا، فعالیت های این مرکز با نام آتلیه طراحی 317 محدود به سفارش مشتریان بود. پس از چند سال فعالیت مستمر، در سال 1383 با دریافت مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با نام جدید کانون تبلیغات و آگهی مداد نقره کار خود را ادامه داد. در این میان با اراده و دانش کلیه ی عوامل مدیریتی و اجرایی متخصص، فعالیت های این مرکز گسترش یافت و بخش های دیگری به بدنه اصلی کانون اضافه شد. هم زمان با آتلیه ی طراحی گرافیک، آتلیه تخصصی طراحی بسته بندی، رسانه های صوتی و تصویری، عکاسی و معماری جهت ثمردهی هرچه بیش تر و بهتر ایده های تبلیغاتی مشغول به کار شدند. اکنون کانون تبلیغات و آگهی مداد نقره در تمام زمینه های تبلیغات و طراحی، حضور فعال و موثر دارد و به ویژه با تمرکز بیشتر در بازار رقابتی صنعت بسته بندی به کار تخصصی خود در این حوزه ادامه می دهد.

آتلیه تخصصی طراحی بسته بندی

بسته بندی نزدیک ترین ابزار ارتباط و معرفی میان محصول و مصرف کننده می باشد و اولین رسانه ای است که کیفیت، برند و نوع محصول را به مصرف کننده معرفی می کند، در این راستا طراحان مجرب کانون تبلیغات و آگهی مداد نقره در این بخش ملزومات بسته بندی محصولات مختلف را با ایده های زیبا و خلاق در هم می آمیزند و بهترین طرح ها و پیشنهادهای خود را به مشتریان محترم ارایه می کنند. در آتلیه تخصصی بسته بندی مداد نقره کلیه مراحل طراحی بسته بندی از طراحی استراکچر (فرم هندسی)، طراحی گرافیک، قالب تیغ و ماکت سازی انجام می شود. هم چنین با بهره گیری از ناظران چاپ حرفه ای، سفارش چاپ و ساخت کامل بسته بندی یا لیبل (برچسب) را در بهترین چاپخانه های مرتبط، در هرجای ایران تحویل می نماید.

آتلیه طراحی گرافیک

کانون تبلیغات و آگهی مداد نقره در کنار کار تخصصی طراحی بسته بندی، در کلیه حوزه های طراحی نیز اعم از طراحی گرافیک هویت سازی و نشانه های تجاری، اوراق اداری، طراحی پوستر و بنرهای شهری، گواهينامه و كارت ضمانت، پيكتوگرام، بروشور، كاتالوگ، طراحى يك پارچه ى بدنه ى اتوبوس، تابلوى سردر فروشگاه، تبليغات فروشگاهى، هنگر يا دنگلر، وابلر، استیکر، شلف تاكر، بانتینگ، دفترچه ى راهنما، فولدر، مجله، روزنامه، كتاب، تقويم و سررسيد، طراحى قلم (فونت)، لوح فشرده و كاست، كارت، تمبر و … خدمات حرفه ای ارایه می دهد.

آتلیه عکاسی و رسانه های تصویری

اجرای پروژه های موشن گرافیک و استاپ موشن، ساخت فیلم، تیزر، گزارش آگهی اعم از آموزشی و تبلیغاتی (رادیویی و تلویزیونی)، فیلم های صنعتی، مونتاژ کامپیوتری، طراحی و ساخت مولتی کلیپ های صوتی و تصویری با پشتوانه کارگردانان تلویزیون و رادیو، تصویربرداران، صدابرداران رسانه های تصویری و صوتی و تدوین گران حرفه ای و آشنا به نرم افزارها و تجهیزات رسانه ای، عکاسی حرفه ای تبلیغاتی و صنعتی با تجهیزات و دوربین های به روز و عکاسان آگاه و با تجربه، که سابقه ای طولانی در این رشته دارا می باشند درکنار آتلیه تخصصی بسته بندی و گرافیک، به عنوان بخشی از خدمات این مجموعه و همسو با اهداف کلی کانون تبلیغات مداد نقره انجام می شود.

آتلیه مشاوران

گروه مشاوران کانون تبلیغات و آگهی مداد نقره جهت انجام کلیه ی امور تبلیغاتی اعم از پروژه هایی که در چهارچوب بخش های مختلف این مجموعه انجام گرفته یا نگرفته باشند، به خانواده بزرگ مشتریان خود مشاوره می دهد. مشاوره ی تبلیغات شامل تجزیه و تحلیل، ارزیابی و نظارت در تمام مراحل انجام پروژه های تبلیغاتی موسسات و شرکت ها، نظیر برنامه ریزی و طراحی کمپین های بزرگ یا تبلیغات مفرد و موردی است. مشاوران و متخصصان مداد نقره در تمامی مراحل انجام کار همچون ایده پردازی، طراحی، اجرا، برآورد هزینه های چاپ و نظارت برای امور چاپی در کنار شما خواهند بود.

 

تعدادي از نمونه كارهاي انجام شده در گروه طراحان مداد نقره

 

بیشتر بخوانید . . .